close

有一班“ex朋友”,我成日比煩麻佢地,但佢地幫左我好多
但係出黎做野之後,決心同佢地疏遠
問題唔係出自佢地度
係我自己覺得如果做朋友係咁唔舒服既話,咁不如唔好做
有時我覺得,或者佢地會諗我而家出來工作,唔使靠佢地依班人
利用完佢地所以閃人講拜拜


除左做情人同做親人,其實做朋友,都好講緣份既
我不見得,悶果時約下你,電話個list保留左你,MSN仲留低你:"Hi依排點呀?",這些為朋友
這些應叫做酒肉朋友,以酒肉朋友來說,雖然我係需要 “走肉” (去走d肥肉)
但係個人無乜多餘錢去玩,多謝晒

其實我覺得,成日見既,未必係朋友
唔見既,又未必唔係朋友
朋友其實係羅個心黎對既
既然大家都無做朋友既心
朋友既心,最基本係個信字
其次係有個心想你好
如果依兩樣都做唔到既,咁KEEP黎做乜呢?

其實我個人比較怪,唔識同人打交道
人又唔醒,樣又唔靚,又唔係叻
我係窮我係計較我係唔買名牌我係唔鐘意使錢<----這些我通通都知道
但係,我唔會計落朋友度,我亦都唔會要想貪朋友既好處
我計我自己唔代表我會計你
或者就係我唔貪人地既好處,唔貪多個朋友多d著數,所以我先覺得我唔需要酒肉朋友

仲有,做AUDIT...... 邊有朋友架!

arrow
arrow
    全站熱搜

    jasball 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()