因為上截令地圖幾蒙,不過大家可以去google的地圖對比返一個清楚既

但係蒙都唔會太大問題,因為CK真係好細

比如說,如果你唔好迷路,由下圖黃色的地方,過四次橋去到綠色的地方,只係要三十至四十分鐘左右

睇唔到街名都唔係問題,因為要只你抬頭周圍望,就會見到彩繒塔

無地圖都唔會蕩失路OK?

 

img006.jpg

 

紅色圈:火車站:要走很久(一路行落山就得,唔使理方向)先到城堡

黃色圈:是我上次坐巴士下車的地方,是黃色圈的其中一條馬路

(不是大巴士站下車,可能我早了一個站落)

我不是坐student agency所以唔知student agency係邊度落

但如果下車既,其實跟住人過橋就到

橙色圈:巴士站:返Prague可以去那裡坐

藍色圈:城堡,亦係彩繪塔的地方

綠色圈:這裡才是河的上遊,我住的地方Havana Hostel,不太好住

但是泛舟這裡都有得租,比在城堡附近租平一點

(當然囉~去玩既~如果不介意可在城堡附近租,佢會有車車你去上遊)

可以去info centre問Havana有無車戴你去

 

P.S.而我話好好味的黃色餐廳,應該是藍色圈同綠色圈中間,近河的位置

arrow
arrow
    全站熱搜

    jasball 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()